Használj képeket!

Ennél a pontnál újra előjönnek az érzelmek. A képeket sokkal könnyebb értelmezni. A vizuális látvány teljesen más agyterületeket dolgoztat meg, mégpedig pontosan az érzelmekkel foglalkozó részeket. Ha színes, informatív képekkel gazdagítod a weboldalad szövegét, akkor az olvasó még könnyebben megértheti a témát.

Sok esetben képekkel könnyebb elmagyarázni valamit. Ha ez a Te esetedben nincs is így, egy-két színes, a témához kapcsolódó kép pihenteti a szemet, bekapcsolja az érzelmeket és a kreatív agyterületeket. Sokkal könnyebben emlékezünk a képekre, mint a fekete-fehér szövegre.

Egy-egy megfelelően kiválasztott kép képes kiegészíteni, érzelmekkel ellátni, élettel megtölteni a nyers szöveges tartalmat. Emlékezetessé tudsz válni, végül pedig tettekre sarkallhatod az olvasódat.

Adj lehetőséget a cselekvésre!

A látogatód megkapta a kérdésére a választ, felvillanyozódott, hálával telt izgalmat érez. Úgy érzi, pontosan Rád van szüksége! Szeretne kattintani, rendelni, valahogyan felvenni Veled a kapcsolatot. Adj neki lehetőséget tehát cselekedni!

Nincs annál lehangolóbb, mint amikor érzelmekkel túlfűtve azt érzi a látogató, hogy már csak egy karnyújtásnyira van a megoldástól, azonban nem találja meg a kapcsolat felvételi lehetőséget.

Helyezz el gombokat, hivatkozásokat a kapcsolati oldaladra, vagy ahol megtalálható vagy. Az elérhetőségeid legyenek könnyen megtalálhatók, néhány kattintással elérhetők az oldaladon. Helyezd el több helyen az oldaladon. Legyen a fejlécben, láblécben, oldalsávban, magában a cikkben is akár. Lehet kattintásra ösztönző gomb, menüpont, színes feliratkozó űrlap.

Egy a lényeg: könnyen, gyorsan felvehesse veled a kapcsolatot az olvasó.

Válj a webszövegírás szakértőjévé

Természetesen ennél sokkal több lehetőség, módszer, ötlet létezik webszövegírásra, de véleményem szerint elindulni már ennyivel is el lehet. Ha kifogytál az ötletekből, érdemes keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek cikkjeit olvasni. Jó néhány hasznos és ingyenes megoldás létezik a megfelelő kulcsszavak felkutatására. További lényeges információkat tanulhatsz, amik hasznodra válnak a saját honlapod tartalom írásában.

Képezd magad, meríts ötleteket a konkurenciád tevékenységéből, más szakterületek online megjelenéséből. Járj nyitott szemmel, vedd észre mi az, ami számodra segítség, mi az, amit Te fontosnak tartasz, amikor a saját kérdésedre keresed a választ a keresőben. Milyen oldalak jelennek meg, azok milyen webszöveget kínálnak. Alkalmazd a saját területedre az ötleteket. Ha pedig végképp úgy érzed, ez nem a Te asztalod, kérj fel egy webszövegírással foglalkozó szakembert, aki segít felvirágoztatni a vállalkozásodat.

A webszövegírásról és a keresőoptimalizálásről bővebben PegimaSEO weboldalán lehet olvasni

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük